torsdag 29 april 2010

Tång

Detta inlägg skulle man ju kunna tro att det skulle handla om trä eller metall. Där gick ni bet! Jag har stickat tång. Man kan säga att det är som blåstång som inte är blåst. Smart tång alltså.


Jag blev så inspirerad när jag hittade Ilsefins blogg, och såg en kul sjal eller halsduk, eller vad man ska säga, som jag faktiskt kunde komma överens med. Jag har lite svårt för spetssjalar, men det kanske man lär sig. Jag omsatte i alla fall mitt vackra nystan med Collinnette Jitterbug i en hög med smart-tång. Känns bra.

2 kommentarer:

  1. Åh, så snygg den är!
    Jag blev direkt sugen på att göra en till, lite mindre och mer scarf-lik än min stora fluffiga.

    SvaraRadera
  2. I like your tthhååång. Men den är sig inte riktigt lik i färgen på min skärm, den är snyggare i das vercklischkeit.

    //Internationella kristin

    SvaraRadera