måndag 8 februari 2010

Inför mood-boardande


Det är lite klurigt faktiskt. Att göra en mood board för ett projekt där man blivit inspirerad av ett nystan i en garnaffär. För att veta vad jag egentligen vill började jag gräva mig in i min Zauberball. Jag nystade upp det hela på en spjälsängssida. Jag fick hjälp:


Jag konstaterade att jag ville använda väl valda delar av Zauber och randa med svart. De blåa bitarna får vänta till en annan gång. Inspirationen får bli lite vårig sådär, blått känns mer vinter för mig. Måste leta lite våriga bilder till min mood board. Det må vara en efterkonstruktion, men något måste jag ju ha att sätta upp. När jag tänkt färdigt fick jag ta itu med resultatet av "hjälpen".

1 kommentar:

  1. haha. alltid härligt med lite hjälp. OCH det är inget fel med efterkonstruktioner. de kanske låg där och gnagde i ditt inre utan att du ens visste om det. NOT :)

    SvaraRadera