tisdag 16 februari 2010

Vad är likheten mellan...

... Charlotte Kalla och Björn Ferry? Ja, förutom att de båda två lyckats ta OS-guld i Vancouver då (äsch, petitesser).







Jo, det är förstås att de båda två har snygga VIRKADE mössor. Såg just den lilla ceremonin efter Ferrys vinst, och konstaterade att svenska truppens påklädare har betydligt roligare smak och mer fantasi än både den österrikiska (rätta mig om jag har fel) och den franska.

Visst är det en rad med smygmaskor längst ned, eller har jag alldeles missförstått?

Bild lånad från www.expressen.se

Det skulle ha varit med en bild på Björn här också, men nätet är tyvärr inte gödslat med virkmössebilder på honom. Sorry. Kommer kanske senare.

1 kommentar:

  1. Vi har också sett och beundrat den där mössan. Den finns att köpa för jag såg den på en unge i morse då jag lämnade Anton i skolan. Men den är nog snyggast på de aktiva ändå ;-)

    //Lotta

    SvaraRadera